Filmy relacja ojciec-syn, taniec

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja ojciec-syn, taniec. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Trzecia część sagi rodziny Corleone rozpoczyna się w Nowym Jorku w 1979 roku. Michael Corleone (Al Pacino) postarzał się już mocno, jednak nadal przewodzi rodzinie. Rozszedł się z żoną, a dzieci dorosły. Większość jego interesów jest zalegalizowana i przynosi poważne dochody. Powoli wycofuje się z przestępczej działalności i staje się szanowanym obywatelem. Zaczyna działać charytatywnie, nie skąpiąc dolarów na szlachetne cele, za co zaczyna go doceniać hierarchia kościelna. Ma nawet odebrać od nich nagrodę za swoje dobre uczynki, jednak – jak się okazuje – nie robi tego bezinteresownie. Od interesów i zbrodni przeszłości uciec i zapomnieć o nich nie jest łatwo, ale Michael jest już mocno zmęczony i postanawia wybrać następcę rodu. W kolejce po władzę rodziny staje ambitny i bezwzględny Vincent Mancini (Andy Garcia), nieślubny syn starszego brata Sonny'ego. Siostra Michaela, Connie, namawia go, aby zezwolił na przyjęcie nazwiska Corleone przez Vincenta, co uczyniłoby z niego pełnoprawnego członka rodziny. Jednak nic nie trwa wiecznie. Kiedy Vincent zaczyna uwodzić córkę ojca chrzestnego, przychylność Michaela zaczyna się kończyć.
Barnyard jest lekko i zabawnie opowiedzianą historią o tym, co naprawdę dzieje się na gospodarstwie, kiedy gospodarza nie ma w domu. Otis, beztroska "krowa-imprezowiczka" jest inicjatorką zabaw. Zachęcone jej przykładem inne zwierzęta również zaczynają ujawniać swoje talenty: tańczą, śpiewają, bawią się i naśladują zachowania ludzi.

Glee

7,1
Chór Glee liceum McKinleya miał kiedyś na swoim koncie wybitne osiągnięcia, ale seria skandali sprawiła, że w parę lat później stał się zbieraniną szkolnych loserów i nieudaczników. Will Schuester, młody, pełen entuzjazmu nauczyciel podejmuje się herkulesowej pracy, której celem jest przywrócenie zespołowi jego dawnej chwały. Will pokłada swoje nadzieje w dwójce prawdziwie utalentowanych uczniów: Rachel – pełnej energii perfekcjonistce, przekonanej, że Glee to dla niej bilet do sławy oraz w Finnie - popularnym zawodniku szkolnej drużyny futbolowej, który wygląda jak gwiazdor filmowy, ma równie gwiazdorski głos i za wszelką cenę stara się zachować twarz przed swoją świętoszkowatą dziewczyną i kolegami z drużyny. Will gotowy jest zrobić wszystko co w jego mocy, by zespół odzyskał dawną reputację, nawet jeżeli wszyscy wokół sądzą, że ich styl tańca i świecące stroje z pewnością nie zapewnią im pierwszych miejsc na listach przebojów.


Barry Lyndon był irlandzkim młodzieńcem bez perspektyw, który wkradł się w szeregi osiemnastowiecznej angielskiej arystokracji. Jak mu się to udało? Po prostu - robił, co w jego mocy: był bawidamkiem, zawadiaką, włóczęgą, żołnierzem w wojnie siedmioletniej, rozpustnikiem, szpiegiem i szulerem karcianym.
Grupa przyjaciół postanawia ożywić codzienną rutynę i wybiera się w podróż na legendarnych Harley’ach. Pragną posmakować nieograniczonej wolności. Okazuje się jednak, że wyprawa staje się dużo bardziej skomplikowana, niż zakładali. Ich dobra passa zostaje wystawiona na próbę podczas spotkania z prawdziwym gangiem dzikich Harley’owców, a zwariowane wakacje zmieniają się w przygodę ich życia.
Główny bohater filmu postanawia ukraść księżyc. Napuszczany dodatkowo przez swoją demoniczną matkę, Groo przystępuje do realizacji planu. Jedyny problem stanowią jednak trzy małe osierocone dziewczynki, które tymczasowo znalazły się pod jego opieką i które nie chcą dać mu spokoju.
Koniec lat osiemdziesiątych, wydawałoby się, że cały kraj zbija majątek na wysokich notowaniach z Wall Street. Czując wstręt do otaczającego go materializmu, genialny, młody absolwent MIT Matt Franklin (Topher Grace) porzuca dobrze płatną pracę w lokalnym laboratorium na rzecz dużo gorszej. W jego życiu zaczyna przejawiać się kryzys. Ojciec (Michael Biehn) jest niezadowolony z jego posady, przyjaciel Barry (Dan Fogler) traci pracę, siostra Wendy (Anna Faris) ma wyjść za mąż za swojego nudnego chłopaka Kyle'a (Chris Pratt) i pojawia się Tori (Teresa Palmer) - obiekt westchnień Matta. Wszystko to ma swój wybuchowy finał podczas jednej szalonej nocy.
Dla charyzmatycznego i bardzo rozrywkowego Jacka Fullera (Ashton Kutcher) oraz dobrze poukładanej przedstawicielki handlowej Joy McNally (Cameron Diaz) burzliwy weekend spędzony wspólnie - choć przypadkiem - w Vegas, skończy się czymś więcej niż urwanym filmem. Tak może by było, gdyby para nowojorczyków pod wpływem chwili - jak to w Vegas - nie podpisała aktu małżeństwa, co teraz wydaje się wielką, szokującą wręcz pomyłką. Co więcej, Jacka i Joy łączy nie tylko zaciskający się na szyi węzeł małżeński, ale i trzy miliony dolarów, jakie udało im się wygrać w automatach do gry. Konkretnie, pieniądze wygrał Jack, ale dzięki ćwierćdolarówce, która należała do Joy i w automacie, z którego ona wcześniej korzystała. Ale może było na odwrót? Tak czy inaczej, nie bardzo wiadomo, do kogo należy wygrana?
Norma i Arthur Lewis to średniozamożna para z małym dzieckiem. Pewnego dnia otrzymują w prezencie drewniane pudełko. Nieznajomy, który im je wręczył, powiedział, że ów pudełko spełnia życzenia. Jednak każde wypowiedziane życzenie powoduje śmierć kogoś na świcie. Norma i Arthur stają przed wielkim moralnym dylematem i muszą zmierzyć się z własnymi, ludzkimi słabościami.
Po wielu latach życia w Niemczech Ahmad wybiera się z wizytą do Iranu. Jego znajomi z czasów studenckich postanawiają zorganizować trzydniowy wypad nad Morze Kaspijskie. Jedna z dziewczyn, radosna Sepideh, bierze organizację w swoje ręce. Nie informując przyjaciół zaprasza Elly, opiekunkę córki ze żłobka. Ahmad, który właśnie zakończył nieudane małżeństwo z Niemką, chciałby związać się na stałe z Iranką. Jego przyjaciele powoli uzmysławiają sobie, dlaczego Sepideh zaprosiła Elly. Wszyscy po kolei wychwalają jej zalety. Drugiego dnia wydarza się coś, co prowadzi do zniknięcia Elly. Radosna atmosfera ulatuje, gdy przyjaciele starają się zrozumieć, jak i dlaczego zniknęła.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…