Filmy relacja mężczyzna-kobieta, ciemność

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja mężczyzna-kobieta, ciemność. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Siedmiu ludzi, statek kosmiczny i czający się gdzieś w jego odmętach potwór rodem z najgorszych koszmarów.

Bodyguard

7,3
W swoim spektakularnym debiucie filmowym Whitney Houston wciela się w postać wielkiej gwiazdy estrady i filmu, Rachel Marron, która jest właśnie u szczytu sławy. Fani chcą ją oglądać. Chcą jej słuchać. Dotykać. Jest wśród nich także jeden, który chce ją zabić. Dlatego Rachel potrzebuje pomocy profesjonalisty - ochroniarza Franka Farmera. Farmer to zawodowiec, który nigdy nie zaniedbuje swoich obowiązków, zawsze nad wszystkim panuje. Nie podoba się to Rachel, która do tej pory sama kontrolowała swoje życie. Oboje chcą być górą. Oboje nie chcą się zakochać.

W dolinie Elah

7,0
7,7
Emerytowany podoficer postanawia wyjaśnić okoliczności zaginięcia swego syna. Nie przypuszcza jak będzie to trudne i bolesne.


Kości

7,4
Dr Temperance Brennan to utalentowana antropolog sądowa, która pracuje w Jeffersonian Institute, a w wolnym czasie pisze książki. Pomaga przy rozwiązywaniu spraw kryminalnych dotyczących morderstw, gdy tradycyjne metody identyfikowania ciał okazują się zawodne – szczególnie gdy szczątki są w stanie rozkładu, zostały spalone lub zniszczone. Brennan dokonuje swoich ekspertyz wyczytując informacje z ludzkich kości. Często wspomaga ją agent specjalny Seeley Booth z FBI. Booth jest byłym snajperem, nie wierzy nauce i naukowcom, którzy ślęczą nad dowodami. Twierdzi, że klucz do rozwiązywania zagadek kryminalnych powinien leżeć w rozmowach w żywymi – świadkami i podejrzanymi. Jest więc w pewnym sensie staroświeckim konserwatystą popierającym tradycyjne metody. Brennan i Booth często zderzają się ze sobą zawodowo i prywatnie, jednak chemia między nimi pojawia się tylko w ostatniej kryminalnej powieści Brennan. Brennan nie do końca żyje w zgodzie ze światem, ale dobrze czuje się w towarzystwie równie błyskotliwych co ona kolegów z laboratorium, w którym razem pracują. Angela to prostolinijna i sprośna przyjaciółka Brennan i koleżanka po fachu. Dzięki jej umiejętnościom badacze mogą oglądać sceny w technice 3D. Asystent Brennan, Zack Addy to „cudowne dziecko”, którego IQ na poziomie geniusza staje mu na drodze do ukończenia kilku doktoratów, jakie rozpoczął. Jest też dr Jack Hodgins – ekspert wiedzący wszystko na temat insektów, zarodników i minerałów, a jego hobby to… teorie spiskowe.
Historia o dziwnym młodzieńcu Bulcsu, jego sympatycznych kolegach, konkurencji wśród kanarów, pogoni wzdłuż torów... A zarazem historia miłosna.
Pewna para, Ewelyn (Ewelina Lukaszewska) i Pau (Pau Masó), wybiera się w podróż na Kujawy. Pau ma poznać rodzinę dziewczyny, która pochodzi z tych stron. Na miejscu para doświadcza nadprzyrodzonych zjawisk.
Rok 1934. Miasteczko Dustbowl. Ostatnie wspaniałe lata magii. Rozstrzygająca walka dobra ze złem rozpoczyna się w czasach przerażających burz piaskowych, straszliwych plag, suszy i zarazy. Pasmo katastrof jest znakiem bożego gniewu i zwiastunem nadchodzącej Apokalipsy. Ostateczna bitwa rozegra się w sercu imperium, zwanego Ameryką. Wraz z objazdowym wesołym miasteczkiem przybywa tu uzdrowiciel Ben Hawkins.
Inspirowana wydarzeniami z 11 września 2001 roku, historia dwóch niezwykle dzielnych strażaków, którzy spieszyli z pomocą uwięzionym ludziom w jednym z wieżowców World Trade Center.
Fotograf Sam Hendrix (Efrem Zimbalist Jr.) otrzymuje pod błahym pretekstem od nieznajomej kobiety lalkę. Zostawia ją w domu pod opieką swojej niewidomej żony. Susy (Audrey Hepburn) jest niewidoma od niespełna roku i nie potrafi sobie jeszcze zbyt dobrze radzić w nowej sytuacji. Do jej mieszkania przychodzą bandyci chcący odzyskać lalkę, w której ukryto heroinę.
Nowela pierwsza, wprowadzająca w klimat filmu, rozgrywa się w skąpanej we mgle Ferrarze, rodzinnym mieście Antonionioego. Druga - zrealizowana w Portofino - opowiada o tajemniczej dziewczynie, która wyznaje: zabiłam własnego ojca. W noweli paryskiej spotykamy znany z poprzednich filmów reżysera świat "śmierci i uczuć", zimnego luksusu i rozpaczliwego poszukiwania miłości. W noweli czwartej Antonioni przekonuje: to samo serce może kochać Boga i mężczyzn.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…