Filmy Korea Południowa

Przeszukaj katalog

Przedstawiamy listę najlepszych i najpopularniejszych filmów z kraju Korea Południowa. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Rodzący się w dzieciństwie romans Nory i Hae Sunga, kolegów z klasy w szkole podstawowej w Seulu, kończy się nagle, gdy rodzina Nory emigruje do Kanady. Dwanaście lat później dziewczyna jest studentką dramatopisarstwa w Nowym Jorku i zauważa, że Hae Sung szukał jej w mediach społecznościowych. Nawiązują kontakt online, zaczynają często rozmawiać i nawet wyobrażają sobie ponowne spotkanie. Mija jednak kolejne kilkanaście lat zanim w końcu do niego dochodzi. Chociaż ich życie zmieniło się diametralnie, nadal łączy ich tęsknota.

Balerina

6,1
6,8
Niezwykły thriller akcji opowiadający o zemście pozbawionego litości byłego ochroniarza Okju (Jun Jong-seo), który ściga Choia (Kim Ji-hun) — mężczyznę odpowiedzialnego za śmierć jego bliskiej przyjaciółki Minhee (Park Yu-rim).


Podejrzana

6,6
7,3
Żonaty policjant poznaje młodą wdowę, której mąż zginął niedawno w wypadku. Choć mężczyzna wiedzie dobre życie, to zaczyna nocować pod domem tajemniczej kobiety. Z czułością obserwuje, jak dziewczyna samotnie wyjada z pudełka lody zamiast przygotować kolację.
Osiem osób zamkniętych w tajemniczym ośmiopiętrowym budynku uczestniczy w kuszącej, ale niebezpiecznej rywalizacji, w której nagroda rośnie wraz z upływem czasu.
Niezidentyfikowane pasożyty gwałtownie atakują ludzi i zdobywają władzę. Ludzkość musi zacząć walkę z narastającym zagrożeniem.

Baby Broker

6,8
7,5
W swoim pierwszym filmie zrealizowanym w Korei Południowej Hirokazu Koreeda przygląda się fenomenowi, który idealnie wpisuje się w jego zainteresowanie tematyką rodzinnych zażyłości i społecznego odrzucenia – Baby Broker jest bowiem niemal siostrzaną historią dla Złodziejaszków. Tym razem w centrum opowieści znalazł się proceder, w ramach którego tytułowi brokerzy handlują niechcianymi noworodkami, tzw. „box babies”. Jak to jednak bywa u Koreedy, jego perspektywa daleka jest od jednoznacznej oceny. Kiedy w ręce mężczyzn trafia kolejne dziecko, reżyser zabiera nas w podróż przez koreański krajobraz w celu odnalezienia idealnej rodziny, a Baby Broker nieoczekiwanie staje się filmem drogi. Koreeda ponownie poddaje rewizji obraz rodzinnych więzów, zapraszając do spojrzenia na nie z czułością. Z przepełnionych magicznymi momentami scen emanuje niezwykłe ciepło, ale też wyłania się – potwierdzając inscenizacyjny kunszt japońskiego reżysera – nienachalne poczucie humoru, które po raz ostatni w japońskim kinie podobnie trafiało prosto w serce w Dzień dobry (1959) Yasujirô Ozu.
Wiosną 1945 r. w tajemniczym szpitalu Ongseong w Gyeongseong bogaty przedsiębiorca i policyjna tajniaczka walczą o przetrwanie, broniąc się przed potworami zrodzonymi z ludzkiej chciwości.
Bongseok, chłopiec, który potrafił pływać, zanim zaczął chodzić, i Huisoo, dziewczyna, która przeżyła straszny wypadek samochodowy bez szwanku, trafiają do tej samej szkoły. Po poznaniu się szybko stają się sobie bliscy i wkrótce odkrywają, że na świecie jest więcej ludzi takich jak oni — ludzi o niezwykłych zdolnościach. Ale podczas gdy życie wydaje się stosunkowo beztroskie dla nastolatków, tajemniczy dostawca o imieniu Frank zaczyna mordować ludzi z mocami w całym Seulu
Dwójka genialnych lekarzy, którzy w szkole ze sobą rywalizowali, wpada na siebie po latach. Oboje przechodzą wielki kryzys i niespodziewanie znajdują w sobie pocieszenie.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…